Reis Forum .nl

Luxemburg Reis Forum .nl

Afstudeeronderzoek Luxemburg
Door:
Debbie
- Gast

Datum:
14-12-2007 15:53:02
Beste mensen,

Voor mijn aftudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen die mijn enquete in zouden willen vullen. Het betreft een haalbaarheidsonderzoek naar Luxemburg als toeristische bestemming. Mede met behulp van deze enquete kan worden vastgesteld of Luxemburg interessant genoeg is voor touroperators om op te nemen in hun aanbod.

Vult u alstublieft deze enquete in, zodat ik de gegevens kan verwerken in mijn afstudeeronderzoek. U zou mij hier enorm mee helpen!

Kopieer of klik op de volgende link:
www.studentenenquete.nl/phpsurveyor/index.php?sid=1017 br /

Alvast hartelijk dank voor uw deelname!

Reactie plaatsen

Het is niet mogelijk voor niet geregistreerde leden om een nieuw onderwerp te maken op dit forum. U kunt in het linker menu inloggen of u kunt zich gratis registreren en daarna direct berichten plaatsen.

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0